  • Data: 2013-02-25 19:33:19
    Temat: Re: Czy warto kupić używany piec ?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 lutego 2013 19:05:23 UTC+1 użytkownik pilocik napisał:
    > Podpowiedzcie laikowi czy warto kupić używany piec CO ?
    >
    > Mam ofertę na Elektromet EKO-KWP 25kW za ok. 3000-3500
    >
    > piec założony jesienią ale teraz podłączyli klientowi gaz i chce się
    >
    > przenieść właśnie na gaz.
    Niby roczny kocioł za 50% ceny.
    Ja tam nie wiem ale takie transakcje to z wielka ostrożnością bym podchodził. Trefny
    samochód jak sprzedają to zawsze podobna gadka- "Panie sprzedaje tanio bo służbowy
    dostałem/wygrałem w totka";)
    Jak znasz klienta i faktycznie wiesz ze kocioł chodził i faktycznie na gaz przełącza
    się(a to dziwne że ktoś z 7tys za kocioł dał a po roku na gaz tak się przełącza).
    Ja bym był bardzo ostrożny przy tym dealu;)