  • Data: 2012-06-13 15:36:43
    Temat: Re: Czy wykonawca chce mnie naciagnac?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:741c34c9-6bc6-4edb-9e5d-54488067e25e@googlegrou
    ps.com...

    >Bo strasznego bezrobocia w Polsce nie ma.
    >Ludzie pracują na czarno, lub tzw umowy śmieciowe.
    >Praktycznie cała budowlanka to szara strefa, handel, małe sklepiki,
    >targowiska, miejscowości turystyczne itp.
    >Mam kumpla co zatrudnia chyba z 15 osób z czego 3 legalnie reszta na
    >czarno. Niedaleko jest miejscowośc turystyczna- piekne duże >pensjonaty,
    >kupa kasy sie przewala przez sezon. Zdecydowana większośc to z ręki do
    >reki. Mnóstwo najczęściej młodych ludzi tam >jest zatrudnionych, pracuja za
    >naprawdę niewielkie pieniądze po koilkanaście godzin dziennie. Na "czarno"
> [...]

    Racja. W Międzyzdroju będąc wypożyczaliśmy dość często rowery aby sobie
    pojeździć po okolicy. Nigdy nie dostałem paragonu. Raz mi zona powiedziała
    żeby zażądać faktury gdyż ona w spółce ma zwrot kosztów za wszystkie
    atrakcje sportowe a jeżdziliśmy naprawdę daleko i sporo płaciliśmy za te
    rowery. Wracamy i proszę o rachunek a facio odpowiedział że "nie wystawię bo
    biuro mam, zamknięte a klucz ma syn który gdzieś pojechał". To ja przyjdę
    jak wróci odpowiedziałem.
    Wrócił syn i co? "Nie wystawię bo mi się komputer zepsuł, a tak wogóle to po
    co panu faktura?". A tak naprawdę to chyba wogóle kasy fiskalnej nawet neio
    zauwazyłem żeby prowadził. Zaznaczam że wypożyczałem w kilku miejscach i ani
    razu nie wręczono mi paragonu a o fakturę poprosiłem tylko ten jeden raz ale
    więcej rowerów nie pozyczaliśmy gdy skonfrontowałem to z markami samochodów
    jakie stały pod ich domami.

    Marek