  • Data: 2012-06-13 15:33:18
    Temat: Re: Czy wykonawca chce mnie naciagnac?
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ponad miesiąc temu chciałem zlecić montaż blachy zabezpieczającej nad oknem
    do piwnicy. Robota to docięcie blachy ryflowanej na wymiar 0,6 na 1,5 metra,
    jej pomalowanie i położenie na istniejącym otworze i przyspawanie w 4-5
    miejscach.
    Ponieważ na ta akurat robote potrzebna była faktura a wisiało mi w jakiej
    będzie cenie to obdzwoniłem lokalnych fachofców. Pierwszy obiecał że w ciągu
    2 dni wpadnie pomierzy i powie co i jak. Nie zjawił sie przez tydzień, 2
    następnych to samo. W końcu zadzwoniłem do ślusarza który kilka lat temu
    schody mi do domu robił. Zjawił sie 3 dni po umówionym terminie, pomierzył
    mówi 300-350zł. Mówię dostaniesz 500 ale zrób to w dwa dni(stara blacha
    przerdzewiała była i bałem sie że sie zarwie i będzie wypadek)
    Przez tydzień się nie zjawił. W ubiegłym tygodniu wkurzyłem się pojechałem
    do firmy sprzedającej blachy, docieli mi na wymiar zapłaciłem za całośc ok
    120zł+ puszka farby za kilkanascie zł. Wziełem z domu spawarkę pół godziny i
    było zrobione. Koszt łacznie z paliwem powiedzmy 150zł. Czas roboty 0,5
    godziny i powiedzmy godzina na zamówienie blachy i kupno farby. Chciałem
    zapłacic 500zł(netto) więc chyba 535 brutto by to było. 350 więc na czysto
    do zarobienia chetnych nie było;)

    nie było bo ma robote i nie chciało mu się :)
    nieraz miałem podobną sytuację.

    Niestety prawda jest, ze szara strefa kwitnie, im bardziej podnosza podatki
    tym jest większa :(

    pozdr
    AT