  • Data: 2012-06-13 16:08:28
    Temat: Re: Czy wykonawca chce mnie naciagnac?
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:741c34c9-6bc6-4edb-9e5d-54488067e25e@googlegrou
    ps.com...

> [...]
    > targowiska, miejscowości turystyczne itp.
    > Mam kumpla co zatrudnia chyba z 15 osób z czego 3 legalnie reszta na
    > czarno.
    > Niedaleko jest miejscowośc turystyczna- piekne duże pensjonaty, kupa kasy
    > sie
    > przewala przez sezon. Zdecydowana większośc to z ręki do reki.
    > Mnóstwo najczęściej młodych ludzi tam jest zatrudnionych, pracuja za
    > naprawdę niewielkie
    > pieniądze po koilkanaście godzin dziennie. Na "czarno"
    > I nie żeby mi to przeszkadzało, ale to są fakty

    A czyja to jesy wina?
    Takich jak ty.

> [...]
    > Przez tydzień się nie zjawił. W ubiegłym tygodniu wkurzyłem się pojechałem
    > do firmy sprzedającej
    > blachy, docieli mi na wymiar zapłaciłem za całośc ok 120zł+ puszka farby
    > za kilkanascie zł.
    > Wziełem z domu spawarkę pół godziny i było zrobione. Koszt łacznie z
    > paliwem powiedzmy 150zł.
    > Czas roboty 0,5 godziny i powiedzmy godzina na zamówienie blachy i kupno
    > farby.
    > Chciałem zapłacic 500zł(netto) więc chyba 535 brutto by to było. 350 więc
    > na czysto do zarobienia chetnych nie było;)

    Baju baj :)
    Dotychczas wszystkich namawiałeś, że robiąc samemu zrobi się za grosze i o
    wiele lepiej, a jezeli już do ciebie przyjdzie fachowiec to nie może zarobić
    więcej jak 50zł. Tak więc jestem przekonany, że piszesz teraz bajeczki jak
    to chciałeś zapłacić więcej, bo zdążyliśmy cię poznać jako typowego sknerę i
    cwaniaczka.
    Myślę, że to było włąśnie powodem, ze nikt nie chciał się podjąć tej roboty.