eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej? › Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
  • Data: 2013-05-21 21:59:58
    Temat: Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:knfcbt$k7l$1@node1.news.atman.pl...

    > Zwyczajnie. Np. droga gminna przez miesiąc zamknięta itp.

    A kto na to pozwoli?
    Zejdź na ziemię. Po to właśnie ktoś wymyślił opłaty za zajęcie pasa
    drogowego, aby te roboty przebiegały możliwie jak najszybciej. Poza tym

    > On umawiał się na gębę, czyli zupełnie inny temat.

    Czyli uważsz, że jak ktoś zawiera umowę "na gębę" to powinno się go
    "dymać" tak dla przykładu, bo w Polsce jest to norma zgodna z prawem?
    Kolego! Umowy ustne mają taką samą moc prawną jak umowy na piśmie.
    Problem leży tylko i wyłącznie w udowodnieniu zawarcia takiej umowy.

    > Jeśli według Ciebie skrajnością jest oczekiwanie że jak ktoś coś
    > gwarantuje to to zrobi to nie mamy o czym dyskutować.

    No i mnie życie nauczyło, że w takich sytuacjach należy oszacować
    ryzyko, możliwe dodatkowe koszty i wziąć za to pieniądze "z góry", bo
    tylko to gwarantuje, że nie bedę się musiał szarpać po sądach. Biorąc
    określoną kwotę pieniężną w ramach rekompensaty, później już nie mogę
    się dochodzić za wyrządzone szkody. Wiedziałem co będzie robione i to
    sam określam jakie koszty mogę ponieść w ziażku z prowadzonymi robotami.
    Jest to przede wszystkim lepsze rowiązanie dla takiej firmy jak market.
    Płaci z góry, wykonuje roboty i zapomina o problemach z właścicielem
    posesji.