eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej? › Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
  • Data: 2013-05-22 09:50:33
    Temat: Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:3df8f89f-bf79-4a3d-83bd-78bb818950f8@go
    oglegroups.com...

    > A mial? Nie napisal, zeby mial. Wiec ciagle poruszasz argument ktorego nie
    > ma.

    Wiesz, oboje sobie teoretyzujemy, bo wątkotwórca albo nie zna warunków na
    jakie się zgadzał wpinając się do kanalizacji albo nie chce się nimi
    podzielić.

    Ale wydaje mi si, ze jednak moje przypuszczenie że kanalizacja idzie po
    jeden stornie ulicy i właściciele tych posesji wyrazili zgodę na podpięcie
    tych z drugiej strony jest bardziej prawdopodobna niż to że jakiś urzędnik
    czegoś kiedyś nie dopatrzył i została jedna działka bez dostępu do
    kanalizacji. Tym bardziej że skoro ktoś dostał zgodę na budowę to tak dostęp
    musi mieć.

    > Ktos zapewne chce sobie oszczedzic troche kasy i wpiac sie po najkrotszej
    > linii, a ze jakiemus inwestorkowi rozkopiemy pol placu? Kij mu w oko!

    To już teoria spiskowa.

    Aby dostać zgodę na budowę trzeba mieć oświadczenie o dostępie do mediów,
    więc na pewno inwestor je ma i tam zwykle jest napisane do której studzienki
    ma się podłączyć i jak.

    Pozdrawiam
    Ergie