    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 18 Apr 2013 08:10:26 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czym i jak wypłukać instalację wodną w domu?
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 18 kwietnia 2013 13:51:04 UTC+2 użytkownik Dariusz K. Ładziak
    napisał:

    > Niczym. Nie ma sposobów na wypłukanie skręcanej stalowej instalacji
    >
    > wodnej. Pod kamieniem masz korozję, kamień masz w pakułach na każdej
    >
    > złączce - ta instalacja w dużej mierze na kamieniu się trzyma. Jak
    >
    > zaczniesz ten kamień rozpuszczać (zwykle jego głównym szkieletem jest
    >
    > węglan wapnia - zwykły ocet czy kwas cytrynowy to biorą) to z
    >
    > prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością ta instalacja zacznie ci
    >
    > przeciekać.
    >

    > --
    >
    > Darek

    Ale na 100% nie stwierdzisz że będzie przeciekać po od kamienieniu? Ile takich
    instalacji oczyściłeś z kamienia? Strzelam. Żadnej. Informuję i objaśniam. Jeśli
    instalacja była zrobiona zgodnie z zasadami sztuki to nie pojawią się przecieki. W
    stosunku do Ciebie mam doświadczenie. W fabryce w której kiedyś pracowałem
    odkamieniali instalację wody goracej. Średnio co dwa lata. Nic nie ciekło. Instalacja
    miała z 30 lat. To nie było 10 metrów rur tylko setki metrów. Kształtek było do
    oporu.