  • Data: 2011-08-14 10:22:38
    Temat: Re: Czym otynkować sufit?
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Max_P" <M...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:j285qk$bav$1@news.onet.pl...

    > Witam,
    > mam w garażu strop żelbetowy i chciałbym go samodzielnie "otynkować".
    > Napisałem otynkować w cudzysłowie, bo ma to nie być tradycyjne tynkowanie,
    > ale raczej nałożenie czegoś(?) na ten strop, tak, żeby toto nie odpadło,
    > było do położenia przez amatora i nie było horrendalnie drogie. Odpadają
    > okładziny, z płytami g-k włącznie.
    > Aha, strop jest w miarę równy, jednak zakładam warstwę tego tynku ok 1 do
    > 1,5 cm.

    Dlaczego chcesz zatrudniać do tynkowania amatora?
    Zleć robotę fachowcowi. Zrobi to szybko i dobrze i zaoszczędzi Ci wiele
    czasu i nerwów.

    Swoją drogą co masz nad tym stropem?
    Czy jest tam jakieś pomieszczenie mieszkalne?
    Jeżeli jest pomieszczenie mieszkalne czy podłoga jest ocieplplona np.
    styropianem?
    Jeżeli nie jest ocieplona to pomyśl o ociepleniu.
    W przypadku garażu najlepszą metodą ocieplenia będzie wełna mineralna +
    podwieszony sufit i płyta gipsowo-kartonowa.
    Co do tynkowania to masz metodę tradycyjną czyli tynk cementowo-wapienny lub
    gipsowy. Możesz też wykonać akrylowy tynk cienkowarstwowy najlepiej
    wzmocniony siatką szklaną.