  • Data: 2011-08-14 10:14:51
    Temat: Re: Czym otynkować sufit?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Max_P napisał:
    > Witam,
    > mam w garażu strop żelbetowy i chciałbym go samodzielnie "otynkować".
    > Napisałem otynkować w cudzysłowie, bo ma to nie być tradycyjne
    > tynkowanie, ale raczej nałożenie czegoś(?) na ten strop, tak, żeby toto
    > nie odpadło, było do położenia przez amatora i nie było horrendalnie
    > drogie. Odpadają okładziny, z płytami g-k włącznie.
    > Aha, strop jest w miarę równy, jednak zakładam warstwę tego tynku ok 1
    > do 1,5 cm.

    No to w czym problem...???
    Piasek, wapno, cement i... ognia !!! :-))).
    Moi tynkarze robili tynki na trzy razy - najpierw zarzucali taką
    'rzadzizną', potem - na drugi dzień - nakładali warstwę właściwą, a na
    koniec robili zaprawę stosując gładki, przesiany piasek i zacierali
    pacami z gąbką. Wyszło fajnie, ale sam bym się tego chyba nie podejmował
    :-).

    pozdrawiam
    Robert G.