  • Data: 2009-12-06 20:43:50
    Temat: Re: Czym sterowany jest rekuperator ?
    Od: zbooY <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Lis, 00:10, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Oj tak to ja bym nie chcial. Nie tyle ze nie modne co niepraktyczne.
    > Otwieram okno i wolam dzieciaki, nie musze wylazic na dwor dla przykladu.
    > Przez rekuperator raczej nie uslysza. :-)

    ale kto powiedzial, ze wszystkie maja byc nieotwieralne - powiedzmy te
    od tarasu/jadalni/kuchni to nie ale pozostale?

    a myjesz i tak raz na 1/2 roku czyli w kwietniu i wrzesniu... jaki
    problem wyjsc sobie na dwor przy oknach parterowych
    no tak... za mala dzialka, bo musiala byc droga w gęstym osiedlu ;-)

    tak poza tym w technologii pasywnej wielkich przeszlen poludniowych i
    tak nie otwierasz a od polnocy male okienka

    z.