  • Data: 2010-01-16 10:25:18
    Temat: Re: Czym wykanczac skosy na poddaszu?
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    news:his2kj$vls$1@news.onet.pl...
    > Czytam sobie i czytam te Wasze opinie na temat płyt g-k na poddaszu i...
    > dochodzę do wniosku, w myśl zasady, że lepiej uczyć się na cudzych
    > błędach, niż na własnych :-), że może zastosować na te skosy coś innego?

    Zrobić szkielet betonowy, wypełniony trwałym materiałem budowlanym i
    ocieplić od zewnątrz styropianem klejonym na całej powierzchni i zapianować
    spoiny. Dach wykonać jako atrapę.
    Nie chodzi mi o żaden materiał typu płyty czy panele czy boazeria. Chodzi o
    sam kłopot ze szczelnością technologii wełnianej.

    Jest jeszcze inny sposób. Robić docieplenie w zimie i grzać na maksa po czym
    obmacywać co się da i co kilka dni kamera termowizyjna.
    Wystarczy, że odwrócisz głowę od robotnika i już czegoś nie wykona nawet jak
    będziesz nad nim stał! Pójdziesz sie odlać i już nie upchnie wełny w profile
    na długości 1 metra.
    Sam zobaczysz.