    Subject: Re: Czym zakleić otwór w ścianie?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sat, 5 Dec 2015 20:28:11 +0100

    W dniu 2015-12-05 o 19:22, Kris pisze:

    > Kurcze, kilkanście godzin temu jęczałeś że proponują Tobie dodatkowo ledy do
    schodow podłączać itp

    A zrozumiałeś w jakim kontekście to pisałem?
    Weź jeszcze raz przeczytaj i jeszcze raz i jeszcze raz .... tak długo,
    aż zrozumiesz.

    > a tu sam do jednego kołka pod karnisz proponujesz preparat za dwie dychy

    Z czym masz problem?
    Że proponuję preparat za dwie dychy do porządnego zamocowania karnisza,
    który źle zamocowany może spaść i wyrządzić krzywdę, a może nawet zabić?
    Dostrzegasz różnicę pomiędzy lampkami, których montaż to koszt 2-3 tys.
    zł i montowanymi tylko ze względów estetycznych i snobistycznych, a
    preparatem za 20zł, który ma poprawić bezpieczeństwo?
    Poza tym nie krytykowałem samego montażu lampek przy każdym stopniu
    schodów, ale głupotę ludzi, którzy oszczędzają na tym co jest
    ważniejsze, zwiększa bezpieczeństwo oraz wygodę, a jednocześnie
    wywalając kilkakrotnie więcej kasy na pierdoły.