  • Data: 2010-02-08 08:41:27
    Temat: Re: Czym zmiekczacie pranie?
    Od: "shat" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "misiczka" <i...@g...com> wrote in message
    news:hkmrkb$8o8$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "sam jestem" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ja piorę w E albo w Vizirze i płucze w Lenorze (polskim albo niemieckim).
    > Inne płyny do płukania mnie nie zadowalają :-)

    Jesteś typową ofiarą reklam. Wszystko co sie pojawia w telewizji to
    największy możliwy syf, wystarczy spojrzeć na składniki produktów
    spożywczych. A jeśli uważasz że Vizir/Lenor jest skuteczny to zostałaś
    zmanipulowana "bo cała Polska korzysta z Vizir" lub "Tylko profesjonaliści
    korzystają z Lenora" .

    --
    Radek