  • Data: 2023-12-27 10:58:36
    Temat: Re: Czynsz
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.12.2023 o 11:14, Cavallino pisze:

    > Czyli cieplik.
    >
    > Pytałem przed chwilą teściowej, 4 osoby w mieszkaniu 48 metrów, płacą
    > 160 zł z ogrzewanie.
    > W sumie wychodzi podobna kwota, bo 550 zł.
    >
    > Woda (wraz z podgrzaniem) osobne kilka stówek.

    A jak to (ogrzewanie i ciepła woda) jest wyliczane, jest jakiś licznik,
    na podstawie metrażu czy stanu osobowego mieszkania?

    >  Wydaje się być czymś niemożliwym że wprowadzenie
    >
    > A ile z tego 600 zł to zaliczka na ogrzewanie?
    > I czy na pewno grzeje wszystkie pokoje mieszkając sam?
    > Spokojnie może wzrosnąć wyraźnie, ale na pewno nie 3 razy.
    > Może max o połowę?

    Z tego co mówił jest tylko zaliczka na wodę, przypuszczam że woda ciepa
    i ogrzewanie to już inna para butów. Z tego co widzę to raczej  nie
    będzie tanio. Bo w sumie to chciałem tylko zapewnić sobie dodatkowe
    lokum na zimę, oczywiści możliwie tanim kosztem..