  • Data: 2019-03-03 16:10:23
    Temat: Re: Czyste powietrze :)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 3 marca 2019 11:47:56 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > A to przykład życzeniowego myślenia, takiego greckiego.

    Udowadniaj Sobie co tam chcesz ale tego jak jest to nie zmienisz
    Jak rodzic przepije 500plus to do budżetu wróci z tego pewnie z 70% w postaci akcyzy,
    vatów i sratów

    > Wyda 30k na samochód,

    Te rodziny to raczej auta 3-5 krotni tańsze kupują tak dla ścisłości
    > potem na rynek wróci może 3k/rocznie -- ale przy aucie
    > niestety ze 2k to z powrotem wyjdzie za granicę.To co zarobią ci "polscy" to
    > najwyżej prowizja za pośrednictwo.

    W ciągu ostatnich 3 lat 4 nowe komisy samochodowe powstały u nas.
    Choćbyś nie wiem jak zaklinał rzeczywistość to i tak jest tak że do zwiększenia
    popytu na używane auta 500plus sie przyczyniło

    > A to akurat także kwestia pogody (od kilku lat mamy piękne lata)

    A za PO to pogody latem nie było?
    Lato 2017 roku bodajże- cały sierpień lało więc pogoda tu kluczowa nie jest
    Koleżanka co ma pensjonat już teraz ma do połowy lipca miejsca porezerwowane- myślisz
    że ci od 500plus wierzą że im PIS pogodę latem zapewni?

    >oraz ogólnego bogacenia się.

    To wina PIS zapewne;)

    > Ponadto tak samo wzrosła liczba wyjeżdżających za granicę.
    > Czyli połowa kasy została w kraju, a połowa wyjechała za granicę.

    No i zarobiły biura podróży, linie lotnicze itp. i ludzie (Polacy) w nich pracujący

    > Znowu życzeniowe myślenie.

    Jak za 500 plus nakupią dzieciakom czekolad w Biedronce to wróci coś do budżetu w
    postaci podatków czy nie wroci?

    > Portal branżowy. Dane nie na podstawie ekonomisty, ale przepływów finansowych.

    I gwarantuję Tobie że inaczej te przepływy zinterpretuje expert w TVP a inaczej
    expert w TVN.