  • Data: 2014-10-22 10:22:02
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 października 2014 08:22:02 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:
    > Yyyy.... klienci?

    Klienci sa ze mna, nie nademna! Jako jedna z niewielu firm w branzy mamy
    dosc bezposredni sposob komunikacji z klientami (na styl amerykanski) - z
    wiekszoscia szybko przechodzimy per "ty" i to jest piekne w IT :-)
    Wiekszosc moich klientow to ludzie w moim wieku, bez-krawatowcy i
    bez-marynarkowcy wiec im to bardzo pasuje ;) Jak to informatycy!
    Mamy prosta polityke cenowa i ogolna - zero ukrytych zapisow w regulaminach,
    zero sciemy i mamienia marketingowa papka. I to sie sprawdza - mam w tej
    chwili ok 10 tys klientow ktorzy placa mi abonament co miesiac, pol roku
    czy co rok i sa to w wiekszosci male/srednie firmy - acz obsluguje tez
    projekty dla wielkich korporacji (tam w koncu tez pracuja normalni ludzie ;)

    > Fakt, masz to środowisko bardziej lub mniej rozmyte, ale jednak.
    > Zakładając, że zależy Ci na rozwoju, coś w kontaktach z klientami musisz
    > jednak robić. Samograje zawsze (z perspektywy mojego
    > doświadczenia/obserwacji) są czasowe.

    Nie wiem co to jest "samograj" :)

    > No tak, ot choćby statystyki dla statystycznego ;)

    O chociazby! W ostatnim (wypelnionym 3 m-ce po terminie) wpisalem im
    w polu "czas poswiecony na wypelnienie wniosku" 1 minuta bo faktycznie
    tyle mi on zajal :-)

    > Ja akurat pisałem w kategorii poukładania sobie życia, zajęć,
    > samorozwoju. Kasa nie ma tu wiele do powiedzenia, pod warunkiem że jej
    > wystarcza oczywiście.

    Zdecydowanie wole swoj interes - tu moge ksztaltowac sobie prace i czas
    jak chce. Przy etacie to niemozliwe bo z gory ktos mowi Ci kiedy musisz
    pracowac. To zdecydowanie nie dla mnie - ot chociazby za czesto spontanicznie
    gdzies wyjezdzam. Nie lubie tez wstawac o 4 czy 5. Wole o 8-9. Co do
    samorozwoju i zajec poza praca - mam ~7 treningow w tygodniu + sauna i basen
    i spokojnie wystarcza mi jeszcze czasu na prace w ogrodku, domu, wyjscie
    na spacer z siersciuchem i spedzanie wolnego czasu z rodzinka.

    Na etacie nie dalbym rady tego poukladac i dopiac - w mojej branzy moge
    tez jednoczesnie pracowac i robic cos dla siebie/domu/rodziny :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.