  • Data: 2014-10-22 10:32:21
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 października 2014 08:46:54 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > I po tym poznajemy, ze nie wiesz o czym piszesz. Jesli masz niepusto w
    > glowie, to jako maly geszefciarz nigdy nie uzyskasz takiego rozwoju jak np.
    > w duzej korporacji, ale soro nie widziales, to nie uwierzysz.

    Jaki geszefciarz :-) Wlasnie w moim biznesie jest to fajne ze mam kilka
    tysiecy klientow ktorzy placa stosunkowo niski abonament :-) Z moich uslug
    korzysta Philips, Volvo, Rimmel, BMW, czy chocby PKO BP. Takze raczej
    daleko mi do malego geszefciarza :-)

    > Dopoki nie zyjesz w puszczy i nie zywisz sie glonami, nie istnieje cos
    > takiego jak brak kontroli. Zawsze masz kogos kto kontroluje efekty twojej
    > pracy i wymaga.

    Owszem - klienci wymagaja. Ale od mozolnej pracy to ja mam pracownikow.
    Owszem - sam tez ostro zapierniczam ale wiem ze robie to dla siebie, a nie
    dla jakiegos prezesa na jego nowa S klase i wille w poludniowej Francji :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.