  • Data: 2014-10-22 21:07:39
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Klienci sa ze mna, nie nademna!

    No tak, semantyka jak widzę.
    W mojej głowie jest tak, że jak ktoś płaci za coś co ja robię - to jest
    moim szefem. Może myślimy inaczej, ponieważ mamy różne doświadczenia
    życiowe.

    > Nie wiem co to jest "samograj" :)

    Powstaje firma, rozwija się, wszyscy się cieszą, tak bardzo się cieszą
    że zapominają zadbać o dalszy rozwój. Ponieważ firma była dochodowa, to
    bez opieki kręci się jakiś czas - czasami nawet długi, ale w końcu
    marnieje. Jak w porę nikt się nie połapie i czegoś nie zrobi - upada.
    Etap, w którym jest dobrze i nie dba się już o rozwój nazywam samograjem
    (nie tylko ja oczywiście).

    Co do reszty - Adamie, gratuluję.

    Miłego.
    Irek.N.