  • Data: 2014-10-22 21:19:42
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 października 2014 21:07:35 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:

    > No tak, semantyka jak widzę.
    > W mojej głowie jest tak, że jak ktoś płaci za coś co ja robię - to jest
    > moim szefem. Może myślimy inaczej, ponieważ mamy różne doświadczenia
    > życiowe.

    Tu pewnie tez chodzi o rodzaj wykonywanych uslug, czy nawet sposob komunikacji
    z samym klientem.

    My sobie wypracowalismy system w ktorym 90% rzeczy dzieje sie automatycznie
    - od momentu zamowienia przez ksiegowanie, po realizowanie uslug. Tak
    naprawde mam kontakt moze z 10, moze z 20% klientami (helpdesk) - reszta po
    prostu kupuje usluge ktora sie sama aktywuje i sobie z niej korzysta.
    Kontakt bezposredni jest ograniczony do minimum.

    Druga rzecz - my sobie znalezlismy nisze w postaci hostingu dla tworcow stron
    - i z nimi doskonale nam sie wspolpracuje. Oni wiedza co u nas moga dostac
    i stale podsylaja na to klientow. Placi klient, a my dzielimy sie w jakis
    sposob z nimi zyskiem. Dlatego caly czas pisze ze ja z klientami wspolpracuje,
    a nie pracuje dla nich :-)

    > Powstaje firma, rozwija się, wszyscy się cieszą, tak bardzo się cieszą
    > że zapominają zadbać o dalszy rozwój. Ponieważ firma była dochodowa, to
    > bez opieki kręci się jakiś czas - czasami nawet długi, ale w końcu
    > marnieje. Jak w porę nikt się nie połapie i czegoś nie zrobi - upada.
    > Etap, w którym jest dobrze i nie dba się już o rozwój nazywam samograjem
    > (nie tylko ja oczywiście).

    Mielismy taki etap ~9 lat temu - na szczescie jest juz dawno za nami -
    widac to pieknie na wykresach przychodow :)

    > Co do reszty - Adamie, gratuluję.

    Dzieki, choc apetyt mam znacznie wiekszy na rozwoj mojej firmy - ale wszystko
    na spokojnie, bez rewolucji :-)

    --
    Adam Sz.