  • Data: 2014-10-24 10:28:36
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Podsumowując - nieźle jesteś pierdolnięty, że Ci się tak chce :-)

    Napisał ten co produkuje najwięcej pustych postów do tego co pisze
    merytorycznie i odpowiada na pytania.

    > Tak, wiem, chodzi o wirtualną siłę społecznego nacisku,

    O co? Czegoś się naczytałeś, albo naćpałeś. Przypominam to jest grupa
    dyskusyjna.

    > której - zasmucę cię - tu niestety nie ma. Nie dostaniesz, żadnych social
    > points, za te wysiłki :-)

    ROTFL. Przypominam to jest grupa dyskusyjna. Tu się zadaje pytania na które
    uzyskuje się odpowiedzi oraz udziela odpowiedzi na zadane pytania. Za darmo
    tak po prostu w imię dzielenia się wiedzą i wymiany poglądów.

    > A ja pozostanę przy swoim, że dom drożej wychodzi - i pozostanę bez
    > potrzeby przeprowadzania dowodu komukolwiek czegokolwiek :-) Po prostu to
    > ja decyduje co kiedy komu będę wykazywał :-)

    Pozostań sobie przy swoim dowolnie idiotycznym zdaniu ale rób to u siebie
    przed telewizorem a nie zaśmiecaj grupy. Bo to jest grupa _dyskusyjna_:

    http://sjp.pwn.pl/sjp/dyskusja;2455364.html

    a nie forum onetu ani poradnia psychologiczna. A skoro przychodzisz tu i
    robisz burdel to nie dziw się że ktoś Cię nazywa Trolem i zwraca Ci uwagę.

    Pozdrawiam
    Ergie