  • Data: 2009-02-23 08:34:57
    Temat: Re: Czyszczenie wykladziny?
    Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lut, 08:04, "Krzysztof" <k...@g...pl> wrote:
    > Witam
    > Jest sobie wykladzina w pokoju, ktora wykazuje juz slady
    > zabrudzenia.Zasadniczo nie cala,lecz pewne miejsca ktorei szczegolnie byly
    > narazone na wielokrotne chodzenie.Stoimy przed wyborem ,kupic nowa czy tez
    > bawic sie wczyszczenie.Tzn chodzi o czyszczenie ,gdzie wypozycza sie
    > odkurzac pioracy i pewne odpowiednie plyny i robi sobie to samemu.
    > Chodzi mi o doswoadczenie innych -czy ma to sens ,tzn jaki efekt na jak
    > dlugo czy tez lepiej kupic nowa
    > Pozdrawiam wszystkich

    Zależy z jakiego materiału zrobiona. Proponuję próbę prania na
    sucho - Carpet Shampoo firmy Amway i szczotka - apliikator -
    niezbędna, bo jej konstrukcja wytwarza medium piorące z koncentratu
    szamponu. Dzięki temu zestawowi mimo wydatku jest on opłacalny i
    wielokrotnego uzytku. Przy okazji warto kupić mały aplikator do
    tapicerki - foteli, także samochodowych. Medium piorącym jest pianka,
    która łączy się z brudem i po wyschnięciu usuwamy proszek z niej
    powstały odkurzaczem. Czyszczenie skuteczne, 1l koncetratu moze
    spokojnie wystarczyć na rok... Plamy trwałe można próbować usunąć
    płynem Zoom, lub odplamiaczem do prania.
    Oczywiście - są maszyny piorące na mokro - zazwyczaj podłoga
    (parkiet, panele itp.) cierpią po praniu na wzdęcia...
    Czyli quod libet...