    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Sun, 20 Apr 2014 06:40:46 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czyszczenie wykladziny?
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 23 lutego 2009 09:53:55 UTC+1 użytkownik Panslavista napisał:

    > Linki:
    > http://www.amway.pl/catalog?category=1100
    >
    > Nr kat.: 100711
    > AMWAY(tm) Szampon do dywanów i obić tapicerskich 1 l
    >
    > Nr kat.: 100715
    > AMWAY(tm) Szczotka do czyszczenia dywanów 1 szt.
    >
    > Nr kat.: 100719
    > AMWAY(tm) Szczotka do czyszczenia tapicerki 1 szt.
    >
    > Nr kat.: 8213
    > ZOOM(tm) Koncentrat płynu czyszczącego 1 litr
    >
    > Butelka do rozcieńczania Zooma (nie tylko):
    > Nr kat.: 1355
    > AMWAY(tm) Plastikowa butelka z nakładką 1 szt.

> [...]

    Spierdalaj ze spamem na bambus. Wszystkie preparaty które ta dziadowska firma,
    działająca na zasadzie piramidy, sprzedaje są chuja warte. Kiedyś mnie zainteresowało
    dlaczego termin przydatności jest na nalepce a nie wydrukowany na opakowaniu. Jak
    zerwałem nalepkę to się okazało że ten co był na opakowaniu dawną upłynął. Najtańszy
    proszek z kiosku Ruchu pierze lepiej niż ich zajebisty koncentrat.