  • Data: 2011-09-20 17:57:23
    Temat: Re: DGP + koza
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla tego tez
    > zdecydowalem sie jednak na DGP, bo zal tego ciepla, kiedy mozna
    > oszczedzic na paleniu w CO.
    > I moze pojde Twoim tropem i zrobie jakas akumulacyjna obudowe?

    do kozy...???
    jeśli żona myśli o czymś takim, jak widywałem u szlachty w GB, czyli
    duża wnęka paleniskowa, w której kiedyś paliło się po prostu ognisko
    na żeliwnym ruszcie, a teraz na środku niej stoi koza żeliwna, to po
    prostu zrób ukryte w podsufitce tej wnęki coś na wzór okapu
    kuchennego, podpatrz jak wygląda to w budce z kebabami, taki duuuży
    okap, podłączasz to do wentylatora dgp umieszczonego gdzieś wyżej i
    rozprowadzasz rurami po sąsiednich pokojach...
    ... o podłączeniu tego do rekuperatora nie wspomnę, bo na tej grupie
    to passe i niepotrzebnie podbija ciśnienie...

    pozdrawiam
    s_13