    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: DZ, dostałem wycenę
    Date: Mon, 02 Dec 2013 11:14:02 +0100

    W dniu 2013-12-02 01:04, Przemek Lipski pisze:

    > Tak robi czlowiek, ktory ma za duzo kasy i nie wie co z nia robic...

    Tak robi czlowiek zarabiajacy kase, bo nie stac go rzucic wszystkich
    obowiazkow na jakis czas, by sie doktoryzowac z dziedzin o ktorych nie
    ma bladego pojecia.
    A czlowiek robiacy wszystko sam to czlowiek ktory nie bedzie mial nigdy
    za duzo kasy, bo skupia sie zbytnio na oszczedzaniu zamiast na zarabianiu.

    Pozdro.. TK