  • Data: 2013-12-02 23:07:28
    Temat: Re: DZ, dostałem wycenę
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak robi czlowiek, ktory ma za duzo kasy i nie wie co z nia robic...

    Nie, tak się robi jak się nie zna tematu.
    Teraz za to dochodzę do wniosku, że to niczego w zasadzie nie gwarantuje.
    Przykładzik? A proszę bardzo.

    Jest do przeniesienia ciepło z wody 35C->25C i 3.5m3/h na odległość 60m.
    Pierwsze podejście to 300W strat na każdym metrze, ale wyjaśnione że to
    pomyłka.
    Drugie podejście to strata temperatury o 5C przy przepływie 4m3/h na
    całej długości ciepłowodu - 60m.

    No i jak tu nie kochać projektantów?

    Miłego.
    Irek.N.