  • Data: 2013-12-06 22:59:20
    Temat: Re: DZ, dostałem wycenę
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 6 grudnia 2013 22:54:31 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:

    > na nowy kasy brakło, miał być na chwilę a grzeję już nim 4 sezon. Uważam
    > że lepiej różnicę kasy w stosunku do PC zainwestować w solary na
    > wspomaganie CO, nawet nie całą, wystarczy 4-6 kolektorów za mniej niż
    > 15kzł, aby mocno obniżyć rachunek za gaz.

    Kwestia przeliczenia ale taka ilosc solarow + piecyk gazowy to moze wyjsc
    na zero w stosunku do PC inwestycyjnie. A eksploatacja mimo wszystko IMHO
    bedzie w przypadku PC tansza - te kolektory w zime wiele nie dogrzeja,
    a najwieksze zuzycie jest praktycznie w trzech miesiacach - grudzien-luty,
    kiedy niebo pochmurne i dzien bardzo krotki.. :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.