  • Data: 2013-12-07 22:35:38
    Temat: Re: DZ, dostałem wycenę
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie do końca, to tylko 2-3 mies a to i nie całe bo słońce w zimie też
    > świeci.

    Tia... kolega zachwala próżniowe. Podobno jako jedyne w zimie (przy
    małym nasłonecznieniu) cokolwiek potrafią ciepła słoneczku odebrać.
    Na targach wręcz odwrotnie - tylko płyta Panie, rurki się oblodzą i nic
    nie grzeją, a z płyty zjedzie :)

    > Nie, bo kwota niższa, poza tym PC nie pracuje za darmo bierze i to sporo
    > prądu, a perspektywy raczej świetlane nie są, prąd będzie drożał.
    > Poza tym zyskiem moim jest zejście z gazem z taryfy w3 na w2, mam
    > nadzieję że do tego dojdę.

    No i fajnie, doktoryzuj się, będzie kogo pytać i na kim testować ;)
    Wybrałeś już?

    Miłego.
    Irek.N.