  • Data: 2013-12-07 23:45:44
    Temat: Re: DZ, dostałem wycenę
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    news:l804b6$5sf$2@news.dialog.net.pl...

    >Tia... kolega zachwala próżniowe. Podobno jako jedyne w zimie (przy małym
    >nasłonecznieniu) cokolwiek potrafią ciepła słoneczku odebrać.
    >Na targach wręcz odwrotnie - tylko płyta Panie, rurki się oblodzą i nic nie
    >grzeją, a z płyty zjedzie :)

    nasłonecznienie zimą jest tak małe, ze nie ma najmniejszego sensu kupowac
    zimowe (próżniowe) kolektory. Na zimę machamy ręką.
    I teraz dwie wersje:
    normalna ilosc kolektorów, 2-3szt i pochylenie letnie albo
    zaszalec i dac wiecej, ustawic pod ostrym katem - latem i tak bedzie
    nadwyżka, a jesien i wiosna da konktetne uzyski.
    Tyle wniosków z mojego doktoryzowania sie :)

    > Poza tym zyskiem moim jest zejście z gazem z taryfy w3 na w2, mam nadzieję
    > że do tego dojdę.

    ja zszedłem!! :-) Ale i tak najwiecej dała wymiana pieca na kondensacyjny :)

    b.