  • Data: 2011-11-02 19:11:48
    Temat: Re: Dach - cena za m2
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-01 11:10, ark_fx pisze:
    > Mnie wykasowali 21 tys. za dach 2 spadowy ( jedna lukarna ) razem z
    > wieźbą ale baz zadnej zabudowy od spodu... i to jest najtańsza opcja a
    > wycenialo mi 5 ekip....

    To dużo czy mało?
    Podaj raczej cenę za 1m2 a nie za całość bo pewnie niewiele tu osób wie
    jaki masz dach.

    W moim przypadku płaciłem 55zł/m2.
    Więźba (częściowo heblowana - podbitka była nad krokwiami, plus
    heblowanie płatwi i jętek w jednej z części dachu), krycie dachówką,
    dwie jaskółki, trzy okna dachowe, rynny, podbitka.

    --
    M.