  • Data: 2010-07-15 07:22:59
    Temat: Re: Dach-ceny różnych materiałów
    Od: SoloHan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/14/2010 06:57 PM, Lagod wrote:
    > Cześć.
    > Czy widział ktoś gdzieś w sieci *orientacyjne* porównanie kosztu dachu w

    Nie wiem, czy znajdziesz takie porównanie.
    Mogę podać ile zapłaciłem za swój dach.

    Mam dachówkę ceramiczną Creaton Optima miedź angobowana.
    http://www.creaton.de/pl/produkty/dachowki/typu-zakl
    adkowa/optima-119-sztm2/

    - powierzchnia dachu: 170 m2
    - dach dwuspadowy 45 st.
    - 2 okna dachowe fakro
    - wyłaz dachowy
    - zamiast dachówek brzegowych fachowcy zastosowali blachę z podwujnym
    ofasunkiem. Ładnie wygląda i jest to rozwiązanie tańsze niż dachówki
    brzegowe.

    Za materiał (dachówka + osprzęt dachowy + rynny plastikowe + 2 okna
    fakro + wyłaz dachowy) zapłaciłem w Krakowie ok 16000 zł.
    Sama dachówka, to koszt ok 9700 zł.

    Ta dachówka nie należy do najtańszuch, ale naprawdę ją polecam.
    Polecam też tańszą Creaton Viva New. Nie wiem jak jest teraz, ale w
    marcu 2010 w cłej Europie było na Vive tak dużo zamówień, że termin w
    jakim mógłbym ją dostać to był czerwiec 2010, a miałem już umówionych
    fachowców, więc musiałem kupić inną dachówkę i wybór padł właśnie na
    Creaton Optima.

    pozdrawiam
    --
    sh