    From: slavo65 <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dachy płaskie - gdzie?
    Date: Sun, 22 Apr 2012 00:08:06 -0700 (PDT)

    On 21 Kwi, 22:33, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > jak ktoś
    > pierwszy raz przyjeżdża w poszukiwaniu warsztatu samochodowego, to pcha
    > się właśnie do tego domu ;->

    Znajomy przedsiębiorca budowlano-nieruchomościowy budował przed
    kryzysem obszerne domy na Majorce i Cyprze dla bogatszych Anglików i
    Rosjan. Jak pierwszy raz zajrzałem bez uprzedzenia na wizualizacje, to
    byłem przekonany, że to to projekty wypasionych garaży osiedlowych.
    Mimo opatrzenia się cały czas lepiej się jednak czuję z dachem
    bardziej do północnej Europy pasującym.
    I nie możemy zapomniec, że na gust części "starszych" budujących ma
    ciągle wpływ oglądanie za czasów Gierka sześciennych potworków, które
    takie wrażenie na dzieciach znajomego zrobiły, że po przejechaniu
    granicy na początku lat dziewięcdziesiatych zawołały ze zdumieniem
    "Domy bez dachów!"