    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 29 Jan 2015 05:06:06 -0800 (PST)
    <ma8fgd$m2$1@node1.news.atman.pl> <ma8gbu$1ih$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <ma8kl0$6hn$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ma8lpr$7ou$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <ma8prf$j7p$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <ma8vqp$pvo$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>
    <maajjc$e2i$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <maask7$oib$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mab5h6$t1k$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <macuvd$s31$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <mad8vd$78h$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 29 stycznia 2015 13:27:26 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Popadłeś w skrajność. Powtarzam, nie to nie jest _nieważne_, ale znacznie
    > _mniej_ ważne od tego kto i na czyje zlecenie nagrywał.

    "kochanie, nieistotne co na zdjeciach tylko kto je robił" - w zyciu nie myslałem ze
    ktos takie podejscie potraktuje poważnie.

    > jakiś polityk wziął 50 tysięcy łapówki. Szczerze. Ale dopóki dookoła są
    > znacznie większe afery to nie będę jednakowo potępiał wszystkich jak leci.

    a nie uważasz ze należałoby wszystkich, i małych i duzych, aferzystów pogonic?
    Ty bedziesz gonił za duzymi misiami, a w tym czasie mały aferzysta bedzie robil coraz
    wieksze lewe interesy.

    > Policzyli tylko prawda jest niewygodna.

    no zaraz -policzyli, wyszło im ze trzeba likwidować, za trzy dni znów policzyli i juz
    nie likwidują? Nic nie liczyli, zadnej analizy potrzeb panstwa załoze sie ze nie
    było. Jedyne co liczyli to bilans w budzecie, nie udało sie lasów skubnąć to szukają
    na rozpaczliwca, bez zadnej strategii, gdzie indziej.
    Kasy im brakuje, sadze ze budzet jest prawie bankrutem, ale wciaz sie udaje rolowac
    długi. 150mld z ofe juz sie rozeszło...

    > To kompletny absurd. Sugerujesz że jakaś telewizja powinna puszczać na żywo
    > 4 godzinne przesłuchanie?

    sugeruje ze gdyby chciała to powinno jej sie to umozliwic. Tak sie to odbywa z
    cywilizowanych krajach. A jedna chciała ale nie mogła, bo została zablokowana przez
    prorządowe.

    > Wybacz ale to już nie mój poziom: "Centralnie sterowane medialne ataki" - to
    > już objaw paranoi ???

    jesli wszystkie główne media piszą o tym jak jest dobrze, a w rankingach
    porównawczych wychodzi ze jest niedobrze, to ja sobie mysle ze one wszystkie jak
    jeden manipulują i łżą. Może i paranoja :)

    > sposób metodologia więc nie jesteśmy w stanie stwierdzić czy był zrobiony
    > dobrze czy nie.

    moze inaczej rozumiemy słowo audyt, mnie sie kojarzy z rzetelnym badaniem. Moze tobie
    inaczej.

    > W zamian za znacznie większe bezpieczeństwo.

    zgoda - tylko ze ludki przyszły do skoków w takich warunkach dobrowolnie. Mogli isc
    do banków. A panstwo im próbuje warunki zmienic. Ty jestes taki liberał ze cieszysz
    sie ze panstwo za ciebie decyduje? Toz to pisowy socjalizm. Moze ty ukryty pisowiec
    jestes :)

    aaa własnie, znajdz w wyborczej Europejski Konsumencki Indeks Zdrowia. Nie ma jak
    chwalic rządu to i nie znajdziesz waznej informacji. Moze jest gdzies na 10 stronie,
    albo czekają na wytyczne... Tak, te centralne...

    b.