    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Date: Mon, 23 Feb 2015 10:11:27 +0100
    <b...@g...com>
    <mbv1to$b4c$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mbvhsc$s4l$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mc4of0$eh5$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mc76jp$1c5$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mc7km7$gua$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>

    dyskusyjnych:e0c7ba0e-85b3-4fe4-9779-4bf8baeae08e@go
    oglegroups.com...

> [...]
    > nie jest lista intencji.
    > Zatem sady zgodnie z nim beda musiały rozstrzygac sprawy. Nie ma
    > widzimisie.
    > Art 12 pkt 1
    > 1. Strony podejmą działania niezbędne do promowania zmian wzorców
    > społecznych
    > i kulturowych dotyczących zachowania kobiet i mężczyzn w celu
    > wykorzenienia
    > uprzedzeń, zwyczajów, tradycji oraz innych praktyk opartych na idei
    > niższości kobiet
    > lub na stereotypowym modelu roli kobiet i mężczyzn

    Ale to samo wynika już teraz z konstytucyjnej równości i zakazu
    dyskryminacji. Już obecnie szkoła ma _obowiązek_ tępić zarówno "niższość"
    jak i "stereotypowy model".

    > Wystarczy jedna skarga jednego aktywisty genderowego na to ze np nauczanie
    > nie promuje ZMIAN (czyli czegos innego niz uczy teraz) w dotychczasowym
    > pojmowaniu ról kobiet i mężczyzny - są > bedzie musiał nakazc wprowadzenie
    > tych zmian.

    Dokładnie tak samo jak obecnie :-)

    > Z mojego konto na panstwowe, po wojnie metoda dosc popularna. To włąsciwie
    > ten traktor co komornik ukradł to tez nie ukradł...

    Z jakiego "Twojego"??? Mogłeś je wypłacić? A może mogłeś je komuś darować?
    To nie były nasze pieniądze, one były tylko do nas przypisane - i tak samo
    przypisane są teraz. Ani wczęsniej ani obecnie one nie są nasze.

    > No i - chcesz mnie przekonywac ze bankructwo panstwa to drobiazg?
    > Nieortodoksyjne przyznam sie...

    Nie, że drobiazg tylko że nawet w przypadku bankructwa (które obecnie jest
    znacznie mniej prawdopodobne niż 25 lat temu). Pozostanie nam jakiś majątek.
    Bo ten majątek _mamy_, a 25 lat temu go nie mieliśmy.

    > On nie był zerowy 25lat temu

    A jaki? Jaki procent obywateli miał wtedy własne mieszkanie lub dom?

    > - a dom zajety przez niespłacony kredyt i sprzedany za pół ceny jak
    > mówisz, to zrujnowanie człowieka do konca zycia. Bo bedzie miał mniej niz
    > zero...

    Jak chcesz dyskutować o wyjątkach to nie ze mną - znaczna większość kredytów
    jest spłacanych i dom przechodzi na właściciela.

    > z dnia, ...rrrrwa na dzien? Przeciez tych reform my potrzebujemy od 20lat!
    > Przy władzy siedzi silna ekipa która moze sobie przegłosowac wszystko
    > łącznie z kolorem księżyca -od 8 lat. I co?

    To się czep tej ekipy (i wszystkich poprzednich) a nie Palikota i jego
    komisji.

    > ja widze skutki - mozesz sobie wygadywac ze polacy wyjechali bo mogli -ale
    > oni wyjechali bo "mogli i musieli".

    Uzasadnienie?

    > 2,2mln młodych polaków za granicą? Za to powinien być trybunał stanu..

    Poniosło Cię. Mocno. :-(
    Ty który chcesz rozliczać komuchów którzy zabraniali ludziom wyjeżdżać. Ty
    który potępiasz tych co by dostać paszport godzili się na współpracę z SB.
    Ty piszesz o trybunale stanu... Aż żal czytać i nie chce mi się
    odpowiadać...

    Pozdrawiam
    Ergie