  • Data: 2023-07-18 07:14:12
    Temat: Re: Darmowy prad z fotowoltaiki
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/07/2023 03:16, Cavallino wrote:

    > I w ten sposób głosujesz na największe partie, dodając im premii.
    > Dlatego partyjka która zdobywa 30% głosów, może rozpieprzać nam życie w
    > kraju, mając większość.

    Dla mnie (w przeciwieństwie do Ciebie) nie ma znaczenia która partia
    będzie rozpieprzać moje życie przez kolejne 4 lata. I pis i po pokazały
    na co je stać i dla mnie to żaden wybór. To tak jakbym miał wybierać
    między Twizzy a rowerem, podczas gdy potrzebuję auta dla 4-osobowej
    rodziny - co mi da taki wybór skoro i tak nie dojadę do celu. To ty
    oddając głos na kogoś kto kłamie tylko po to żeby te głosy zdobyć
    marnujesz swój głos :)

    Lukasz