    From: "HANA" <h...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Dawno nie było o pralkach
    Date: Wed, 8 Jan 2014 19:34:23 +0100

    Hech
    ja kiedys pradozerna Wiake podlaczylem jak stalin (celowo s) przykazal pod
    ciepla i zimna wode
    (tak ten wynalazek mial dwa wejscia)
    pranie robila w 20 minut (90 stopni)
    ale to bylo dawno...
    i juz pewnie nie prawda....
    teraz A0 czy A1 mamy
    a ze pierze 2 godziny to szczegol, kto by sie dopatrywal...

    Andrzej
    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl