  • Data: 2011-02-14 19:40:16
    Temat: Re: Dawno nie bylo projektu do oceny wiec daję;)0
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ij8cc1$97k$1@news.onet.pl...

    > Między innymi dlatego parterówka. Żadnej wełny stelarzy plyt gipsowych.
    > Na parterze normalne tynki cem wapienne+ ew gładż wapienna.

    No tak, ale sa jeszcze instalacje i inne pierdoly. Wiadomo, ze to nie fizyka
    kwantowa no ale swoje wymagania ma. :-)

    > A i najchętniej styropianu bym sie pozbył ale tu raczej alternatywy na
    > sciany nie ma. Można tak jak Ty porotherm 44chyba lub jak Marek ytong ale
    > nie znam ekipy ktora w tej technologi by na prawdę dobrze zrobiła.

    To jest dobre rozwiazanie. W kazdym razie ja wielkich niedogodnosci nie
    wiedze. Oczywiscie dla styropianowych maniakow to kiepska sciana, ale nie
    sadze zeby ta sciana mnie strasznie co rok zubozala.

    > To trzeba lubić;))) A Ty jak pamiętam oświadczyleś ze zaden murarz Twoich
    > progów juz nie przekroczy;))

    Bo ja wiem czy to ja?
    Mialem swoje przejscia z roznymi ludzmi i budowanie w sumie lubie, ale
    kariere jednak wole robic w czym innym. Nie zapieram sie, ale czas
    skoncentrowac sie na robocie. Developerem raczej nie bede. :-)

    Pozdro.. TK