  • Data: 2015-05-04 00:12:37
    Temat: Re: Delimano
    Od: dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bo:rejestruje maszyna.Czlowiek wprowadza komponenty:pokazuje na co zwrócić
    uwagę,przekazuje wrażenia,nastrój,nawet swoją opinię .I to wszystko na jednym
    obrazku.Niestety,potrzebna jest znajomość warsztatu.Tu kogut ma rację:
    nie ma się gdzie nauczyć.Teraz wszystko zalatwia fotoszop.
    Tylko że niedawno znajomy chcial stotografować swoje obrazy.Ja nie mam sprzętu.
    A żaden z fotografów w dwóch powiatach tego nie potrafil.Nie powiem,robili.
    Dobrze że zębów nie mam,bo by bolaly.W końcu ktoś w Lodzi mu zrobil.