  • Data: 2015-05-04 17:57:11
    Temat: Re: Delimano
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 14:16:16 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Oj nie łatwiej, tylko przedmioty wieksze.

    lamp. Przy sesjach zdjęciowych podobnie. Można i bez światła ale po co komu zdjęcie
    modelki zrobione przy ISO 50 tysięcy.

    > No ale to nie po to zeby cienia nie bylo? Nie wiem skad Ci sie taka
    > czulosc wziela.
    >
    > Pozdro.. TK

    Czasami nie po to żeby cienia nie było. Skąd mi się wzięło takie ISO? Są aparaty co
    mają ISO 250 tysięcy. A i tak wszyscy chcą robić zdjęcia max z ISO 400. I dla tych
    100-400 ISO potrzeba prawie zawsze dodatkowego oświetlenia.