    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Delimano
    Date: Tue, 05 May 2015 09:24:02 +0200
    <a...@g...com>
    <mi701t$ns2$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <mi7ehe$7ct$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mi7h12$a1q$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mi7nue$m23$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mi8od1$l1m$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>

    W dniu 2015-05-05 o 00:13, k...@g...com pisze:
> [...]
    co mają ISO 250 tysięcy. A i tak wszyscy chcą robić zdjęcia max z ISO 400. I dla tych
    100-400 ISO potrzeba prawie zawsze dodatkowego oświetlenia.

    .html

    > Pierwsza i najważniejsza uwaga. Robione aparatem posiadającym najnowocześniejszą
    matrycę jaka teraz jest produkowana. Jak by było zrobione Canonem czy Nikonem to na
    zdjęciu przy ISO 3200 była by kaszana. Ściągnij obrazek i obejrzyj po powiększeniu.
    Nawet Nex5 przy 3200 szumi.

    Nie mam co sciagac bo to moje a aparat jak by nie bylo jest z polki
    amatorskiej. Napewno nie lustrzanka i takie rzeczy robi ot tak sobie w
    trybie auto. I moim zdaniem to bardzo pozyteczna funkcja. Wszystkiego
    tak sie nie zrobi, ale czesto jednak ulatwia.

    > Wyobraź sobie że musisz zrobić zdjęcie brylantu. Kamień osadzony jest w
    pierścionku. Ma to być zdjęcie do branżowego czasopisma szlifierzy diamentów. Ma
    zajmować pół strony formatu A3. Ostry ma być brylant a to co 2mm za nim już nie.
    napotkasz poważny problem bo szlif w każdym brylancie jest tak robiony żeby zapewnić
    całkowite wewnętrzne odbicie. Do tego wszystkie powierzchnie szlifowane są na lustro
    i wszystko się chce w nich odbijać. Po co brylant. Sfotografuj zwykłą szklaną bombkę
    choinkową żeby Cie nie było w niej widać. Są zdjęcia luster i bombek, może wampiry je
    robią.

    No OK. Ja zdaje sobie sprawe, ze takie rzeczy sie robi i z tym nie
    dyskutuje. Wyobrazam tez sobie, ze robi sie zdjecia samochodow czy
    samolotow gdzie ostre ma byc nie tylko dwa milimetry, a co najmniej
    kilka metrow.
    Dyskusja jest raczej o tym czy tablet nadaje sie do robienia zdjec.

    Pozdro.. TK