    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 5 May 2015 05:02:20 -0700 (PDT)
    <a...@g...com>
    <mi7ehe$7ct$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mi7h12$a1q$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mi7nue$m23$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mi8od1$l1m$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <mi9r6j$mq4$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <mia5e7$1o2$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Delimano
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 maja 2015 12:18:49 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    się nadaje. Tylko że mało wygodny do noszenia na wycieczki. Telefon w takiej sytuacji
    lepszy.

    > Wiesz, ze to jest zawsze kompromis.
    > Jak jedziemy na narty to biore tylko telefon. Tam swiatla duzo prawie
    > niezaleznie od pogody i zdjecia wychodza przyzwoite. To tez tylko
    > pamiatka. Filmiki tez daje sie krecic telefonem calkiem fajnie. Ale jak
    > chce zrobic zdjecia wieczorem to telefon zwyczjnie do tego sie nie
    > nadaje. Zreszta i w pelnym sloncu nie ma co porownywac. Dobre zdjecie to
    > przeciez takie, ze jak patrzysz na nie to czujesz jak bys tam byl.
    > Telefonem masz po prostu pamiatke.
    > Zobacz jak wychodzi ISO 400 ciemna noca w automacie z reki (F3.5 1/10s).:
> [...]
    .html

    > Najgorsze telefonami wychodza zdjecie w ruchu. Wlasciwie to nie wychodza
    > w ogole. Tlo co najwyzej.
    > No i takie cos telefonem raczej nie wyjdzie dobrze choc nigdy nie
    > probowalem.:
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6e050f12c932ab85
    .html

    > Wydaje sie poruszone nie wiem dlaczego. Robione bezposrednio z piasku na
    > plazy (ISO 400, 15s). Bylo tak ciemno, ze wlasnych rak nie bylo widac.
    > Kris powinien wiedziec co jest na obu zdjeciach. :-)
    >
    > Tu małe porownanie aparatu z telefonem jak jeszcze to kogos interesuje:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d726e2e2b0a61b79
    .html
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46ec730e1fe33670
    .html

    > Pozdro.. TK

    Wiem jak wychodzi z nexa bo mam między innymi 5N. Trzeba bylo kupić 5N to pomimo że
    taka sama obudowa i to samo w danych technicznych inny aparat niż 5R. Sony zrobił tak
    dobry kompakt z oznaczeniem N że wszystkie następne popsuł żeby konkurencji do
    półprofesjonalnych kamer nie robił. Robisz błąd fotografując bez statywu przy słabym
    świetle. Jak masz problem z noszeniem statywu za 30 złotych to taki teleskopowy kijek
    robiący za statyw sobie kup. Jak się bawisz w zdjęcia to do nexa dokup dobry obiektyw
    (obiektywy). Najlepiej jak by były dedykowane do pełnej klatki. Radzieckie z Zenita
    bardzo dobrze się sprawdzają i nie są bardzo drogie.