  • Data: 2012-10-04 17:10:04
    Temat: Re: Derenie sadzonki - posadzone :)
    Od: "gen. Italia" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej S" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:506c25b5$1@news.home.net.pl...

    > Zrobilem raz i po dluzszym staniu (2 lata?) czeremchówka zgubila kolor.
    > Próbowalem takze nastawiac wino z czeremchy - tez kolor opadal.
    > W efekcie poniechalem owocu, którego w okolicy mam nieprzebrane ilosci.

    w tym roku próbowałem zrobić sok z czeremchy i potem nalewkę. Koloru w ogóle
    ten sok nie miał, co mnie zdziwiło, a smak miał niezbyt miły.
    Więc poszło do śmieci, szkoda mi było spirytu na eksperymenty.
    Natomiast nalewka z dzikiej trześni... mmmm....
    http://xiezyc.blogspot.com/2011/01/trzesniowka.html
    Również z aronii.

    Moon