    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Date: Mon, 3 Mar 2014 02:08:50 +0100
    <len5dm$vf7$1@news.task.gda.pl> <len689$8ae$1@node1.news.atman.pl>
    <len736$2po$1@news.task.gda.pl> <lenb3v$dit$1@node1.news.atman.pl>
    <lenbnh$aht$1@news.task.gda.pl> <lend1g$co0$1@news.task.gda.pl>
    <3...@g...com>
    <b...@g...com>
    <0...@g...com>
    <lev0uo$anp$1@news.task.gda.pl>
    <6...@g...com>
    <levefb$tht$1@news.task.gda.pl> <levmiq$8bq$1@usenet.news.interia.pl>
    <f...@g...com>
    <lf0g0h$ijs$1@news.task.gda.pl>
    <4...@g...com>

    Użytkownik wrote:

    > I dlatego że u niego kupujesz mleko zleci Ci remont albo budowę po
    > cenie wyższej o 30% niż zaproponuje konkurencja. Weź przestań bo mam
    > zajada i mnie boli jak się śmieję.

    jakbyś posiadał odrobinę rozumu to byś zrozumiał.

    człowiek zwykle szuka wykonawcy w sąsiedztwie, tylko idiota sprowadza
    instalatora z drugiego końca polski bo jest tańszy, bo potem jak coś będzie
    nie teges to bezie czekał do usranej nigdy na pomoc.

    Ludzie mieszkający obok siebie powinni dawać sobie wzajemnie zarobić, to
    jest mądre i dobre. Sąsiedzi sie wspierają ekonomicznie, budując swoją
    zamożność.

    wydając kasę gdzieś nie wiadomo gdzie zubożasz swoją okolice.

    Zawsze tak było i tak być powinno.

    Ludzie od wieków wspierali swoje małe ojczyzny, często mając kompletnie w
    tyle te wielkie wymyślane przez władców.