  • Data: 2014-03-03 12:53:05
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 02:08:50 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > jakbyś posiadał odrobinę rozumu to byś zrozumiał.
    >

    > człowiek zwykle szuka wykonawcy w sąsiedztwie, tylko idiota sprowadza
    >
    > instalatora z drugiego końca polski bo jest tańszy, bo potem jak coś będzie
    >
    > nie teges to bezie czekał do usranej nigdy na pomoc.
    >

    > Ludzie mieszkający obok siebie powinni dawać sobie wzajemnie zarobić, to
    >
    > jest mądre i dobre. Sąsiedzi sie wspierają ekonomicznie, budując swoją
    >
    > zamożność.
    >

    > wydając kasę gdzieś nie wiadomo gdzie zubożasz swoją okolice.
    >

    > Zawsze tak było i tak być powinno.

> [...]

    twoja historyjka jest zbieżna z historyjką dwóch wieśniaków. Szli i zobaczyli na
    drodze gówno. Jeden zaproponował drugiemu że jak tamten zje gówno to da mu sto
    złotych. Tamten zjadł i dostał stówę. Idą dalej i leży drugie gówno. Ten co zjadł
    zaproponował drugiemu że da mu stówę jak też zje gówno. Zjadł i zarobił stówę. Nie
    wydaje ci się że oni te gówna darmo zjedli? Ty do tej pouczającej opowieści o
    jedzeniu gówna dołożyłeś inną. Że warto przepłacać sąsiadowi bo jak coś od
    przepłacającego ( czytaj " frajera") coś będzie potrzebował to mu zapłaci najniższą w
    okolicy stawkę.