  • Data: 2014-11-25 09:42:43
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 listopada 2014 08:52:36 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Się podepnę
    > Na dniach zmuszony będę kupić lapka. Do dyspozycji jest 2500zł
    > I tak się zastanawiam czy zamiast lapka z dyskiem HDD 500-1000GB(takie
    najpopularniejsze teraz są) nie kupić z dyskiem SSD128-256GB.
    > Dobrze kombinuje.
    > Dysk o pojemności 500GB i większej do nioczego mi w sumie niepotrzebny bo nie mam w
    zwyczaju archiwizować internetu a zresztą mam w domu podłączonego NAS-a 500GB
    > A może ktoś poleci jakiś konkretny model w cenie do 2500zł z dyskiem SSD
    > A dyski hybrydowe czy jakoś tak-warto to coś?

    Jak nie potrzebujesz to kupuj odrazu z SSD ale nie wiem czy w tej cenie
    dostaniesz. Ja bym Ci raczej polecil lapka z dyskiem 500-1000GB ale takiego
    ktory ma dodatkowy slot mSATA na plycie do ktorego sobie dokupisz SSD
    128-256GB na system / soft. Dysk SATA bedzie normalnie wylaczony (wiec
    bedzie cicho) i tylko jak bedziesz sie chcial dostac do danych na nim - sie
    rozkreci :)

    Hybrydowy lepszy na pewno niz sam SSD ale lepszy prawdziwy SSD bo cichy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.