  • Data: 2013-09-21 10:21:55
    Temat: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. W zadnym kraju nie znajdziesz ogolnego zadowolenia ze stanu drog, ani w
    > ogole z jakisci uslug jakie panstwo realizuje za pobierane podatki.
    > 2. Jesli jezdzisz i obiektywnie podejdziesz do rzeczywistosci, to nie ma
    > sily - przyznasz, ze drogi sie polepszaja (nie wskazuje czyja to zasluga, choc
    > po mojemu w ogromnej czesci UE). Przy czym dotyczy to glownych arterii, i taka
    > polityka ma sens.

    No trochę się zmienia - nawet Warszawa doczekała się już obwodnicy...
    ... no ok, na razie kawałek obwodnicy - jakaś 1/4... no ale zawsze.
    (tzw. południowa obwodnica)

    Dzięki temu do roboty mam jednak sporo szybciej :D
    50km ale z tego 37km bez żadnych świateł i skrzyżowań.

    Coś się zmienia, szkoda tylko, że tylu musi się nakraść
    przy okazji wydawania publicznych pieniędzy.
    (200.000.000 za 1km - 200.000zł za 1m autostrady)

    http://tnij.org/0keh