  • Data: 2013-09-21 10:19:08
    Temat: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: "Budyń" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:523d4f70$0$17979$65785112@news.neostrada.pl...

    > Eeeee, sugerujesz, ze pis chce sobie obnizyc slupki, i zmagazynowac
    > przewage by ja wyjac tuz przed wyborami? Zaiscie prawdziwy Jaroslaw
    > Makjawelski.

    Tak może być. Kaczynski musi wygrac bardzo mocno zeby w ogóle rządzić. Jesli
    wygra słabo np tak jak mówią dzisiejsze sondaze to rządzic bedzie
    po-sld-psl bo ma większość i zdolność koalicyjną. Pis nie zrobi koalicji z
    nikim -a co najwyżej z psl-em, a psl jest nieduzy. Zatem wybory teraz byłyby
    bez sensu z punktu widzenia pisu.

    b.