  • Data: 2013-09-21 12:01:39
    Temat: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:l1jkde$hf7$1@usenet.news.interia.pl...

    > Zakladam, ze jest prawdziwy.

    Prawda, cala prawda i tylko prawda. Gdzie jeszcze ostatnio widziales cos
    takiego u dziennikarza badz publicysty?

    > Owszem, ale kto wie, czy za pare lat beda nadawaly sie do uzytku.

    To sie nazywa defetyzm, zeby nie powiedziec proba manipulacji. Czesc na
    pewno bedzie remontowana, bo to jest normalne. Budowales, robisz rezczy
    wlasnymi recami i wiesz, ze ludzkosc nie wlada tak materia jak by sie
    zdawalo przecietnemu nieudacznikowi.