    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Date: Sat, 21 Sep 2013 15:46:08 +0200

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:l1k1u1$4br$1@speranza.aioe.org...

    > znaczy sie co -leming klasyczny jestes, że podyskutować sie nie da?

    Tak.

    > Ja nie twierdze, ze masz sie ze mna zgadzać, ale jednak lubie gdy rozmówca
    > ma swoje zdanie i porafi je wyartykułować...

    Byla niedawno w telewizorni czarna komedia o pakistanczykach w uk bawiacych
    sie w jihad.

    Jeden glupek wymyslil, zeby wysadzic meczet celem pokazania wyznawcom
    islamu, ze sa atakowani, tak, aby nieradykalni sie zradykalizowali.

    To mniej wiecej jest tego typu koncept, co "wystawmy jarka, zeby nasze
    poparcie teraz zmalalo, bo na pewno sie zmagazynuje i bedziemy je mogli
    wyciagnac tuz przed wyborami".

    Sorry, mi sie to tak nie miesci w glowie, ze nie mam nawet ochoty tego
    dyskutowac. Szkoda pradu i kalorii.