  • Data: 2012-01-31 15:02:06
    Temat: Re: Dla sceptyków i niedowiarków
    Od: "oooo" <w...@k...23432.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Buahahahahaha.
    > Z kieszeni wyciągnąłem 4,5tys, tyle w sklepie zostawiłem a ty mi
    > wciskasz że wydałem 7tys zł. Trzeba być naprawdę idiotą żeby
    > twierdzić że jest inaczej.

    4,5tys zostawiłeś w sklepie, a 3tys w podatkach, liczyć się ucz chłopie!

    > Pierdolisz a nie wiesz co mówisz. Nie masz pojęcia co to jest
    > irradiancja i jaki procent światła widzialnego, podczerwonego
    > i ultrafioletowego trafia przez atmosferę nawet gdy są jakieś chmury.

    no i ta piana z pyska to znak rozpoznawczy każdego solarnika, który nażarł
    się własnej kiełbasy marketingowej że zaczął sam w to wierzyć,
    od jutra znowu na długie mesiące chmury więc grzej się tym słoneczkiem puki
    możesz i smaż frytki, ha ha ha.