eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego Tauron wysyła podwójny rachunek za sierpień-wrzesieńRe: Dlaczego Tauron wysyła podwójny rachunek za sierpi eń-wrzesień
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 27 Aug 2021 09:34:42 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Dlaczego Tauron wysyła podwójny rachunek za sierpi eń-wrzesień
    From: ptoki <s...@g...com>

    środa, 25 sierpnia 2021 o 21:48:25 UTC+2 m...@g...com napisał(a):

    > każda wpłata musi mieć tytuł dla prawidłowego zaksięgowania.

    Musi to na rusi.
    Wiem co masz na mysli.
    Ale ja sie nie certole w takie detale i jak place to zazwyczaj po prostu robie
    przelew z numerem licznika i konta (albo tylko z jednym z tego) i wplacam tak zeby
    bylo dosc.
    Nikt sie nie czepial dotychczas. I wplacam tez tauronowi.

    > Gdy wpłacę w sierpniu 100zł i napiszę prognoza, to księgowa i program księgujący
    uzna przelew za nieprawidłowy i nie zaksięguje na rzecz konta konsumenta w Tauron,
    > gdy wpłacę bez tytułu to nadal nie wiadomo, jak zareaguje program księgujący i czy
    wpłatę wrześniową, pomniejszoną o sierpniową, zaksięguje prawidłowo i nie wygeneruje
    niedopłaty i wezwania do zapłaty, co może skutkować odłączeniem licznika.

    Nie moze. Wplaciles, takie technikalium to nie powod do odlaczenia.

    > Programy księgujące nie muszą wykazywać inteligencji wobec klienta, dobrej woli,
    ani nie są elastyczne.

    Program ksiegujacy to wewnetrzna sprawa taurona.

    > Taki Orange wysyła smsa, że dzisiaj kończy się ważność 100GB i jak nie doładujesz
    to przepadną, a nieraz wysyła smsa 2 dni wcześniej, a rok wcześniej obowiązywał
    lejek, czyli kontynuacja dostępu do internetu, ale wolnego, gdy nie było czasu na
    doładowanie i nic nie przepadało.

    Nieistotne w temacie.

    > Jedyna logika systemów księgujących to maksymalizacja zysku i użytkownik jest
    zawsze przegrany.

    Nie. Chyba ze wyczyniasz jakies cyrki to potem cierpisz.

    Ja place z numerem jednym czy drugim i narazie nikt nic nie odlaczyl.

    Zadzwon do nich i potwierdz czy numer konta wystarcza. Oni tam maja komputer ktory
    nie filozofuje tyle co ty tylko jak ma z jednej strony ilosc KWh zuzyte a z drugiej
    strony odpowiednia iosc kasy na twoim dedykowanym koncie tauronowym to go gila czy
    tam se wpisales prognoza czy wynik sportowy. Robi wewnatrzny przelew z Twojego na
    ichnie konto i nawet dziekuje nie mowi.

    Zadzwon, potwierdz i sie wyjasni.